Бала алақанының арасына жаңғақ үйкейді: «Жаңғағы домалақ болсын деп, үйкелеймін отырып».
Бала сұқ саусағын өз осінің айналасымен кезекпен айналдырады.
Бала саусақтарын жазып, команда берілген кезде саусақтарын тығып, жұдырық қылып жинап алады.
Бала ортаңғы саусағымен және сұқ саусағымен үстелдің үстінде, салынған шеңбердің бойымен, тормен, әрбір торын басып, «қадамдап» жүреді.
Бала қолын 1 кг асбұршақ немесе үрмебұршақ төгілген кәстрөлге салып, қамырды қалай илейтінін көрсетеді
Бала қолын көтеріп, алақанын өзіне қаратады. Содан кейін саусақтарын жазады, бұл – ағаштың ұшар басы
Шынашақ саусақтан бастап саусақтардың бәрін бүгеміз, содан кейін бір-бірден қайта жазамыз.
Бала алақанын бір-біріне қарама-қарсы ұстап тұрады да, «бір» деген кезде бас бармақтарын, «екі» дегенде сұқ саусақтарын, «үш» дегенде – ортаңғы саусақтарын және т.б. біріктіреді.
Бала түрлі түсті зат бетіне (поднос немесе түрлі түсті картон) шашылған жарманың үстіне саусағымен сурет салады.
Бала бас бармағын сол қолындағы сұқ, ортаңғы, аты жоқ, шынашақтарымен кезекпен-кезек біріктіреді.